Thursday 10 September 2009

"BILA IBLIS JANJI PADA TUHAN"

Akhirnya terbukti, setiap langkah yang kau lakukan ditunjuk tuhan. Biarpun kau sering menafikan, bersumpah Qur'an, tapi doa orang yang dizalimi akan diberi keutamaan. Itu janji tuhan.
Hari ini 18 Julai 2009, merupakan sejarah tentang hubungan ini sudah tidak punya erti lagi. Bila kau keluar rumah tanpa pengetahuan sang suami pada tanggal 15 Julai 2009. Bila sekembali kau ke rumah pada 18 Julai 2009, dengan memberi alasan kau keluar untuk mencari ketenangan satelah apa yang berlaku antara kita.
Kau bersumpah kau cuma keluar dikawasan Kuala Lumpur, bila aku ajukan soalan tentang kehilangan kau. Aku jadi sejuk bila mendengar tentang jawapan itu. Tetapi tidak tuhan. mungkin dia rasa cukup sedih, bila sang suami dipermainkan serta diperbodohkan oleh seorang isteri bernafsukan syaitan. Dizalimi hati dan perasaan oleh seorang isteri. Sang suami pun membuat sembahyang hajat, meminta pada tuhan tunjukkan jalan kebenaran, kerana hati dan perasaan tidak rasa tenteram dengan jawapan sang isteri.
Maha suci tuhan yang menjadikan 7 petala langit dan 7 petala bumi, disetiap inci rahsia diatas muka bumi ini adalah atas kehendak nya juga.
Doa sang suami dimakbulkan, terlihat dia handback sang isteri bawa semasa keluar rumah. diperiksa didalam nya, kelihatan handphone kedua ada di situ. Dibuka dilihat kedalam messag tentang pergerakkan dia keluar rumah. SAH LAH dia keluar negara. Kebiasaan nya kalau dia keluar negara mestilah dengan jantan sundal dia. Kerana ini bukan kali pertama dia berbuat begini. Dari zaman dia masih janda memang dia sering lakukan benda-benda macam ini. Ingatkan dia dah berhenti, rupanya dia masih lagi aktif. Perbuatan ini, merupakan kali yang ketiga dilakukan semasa menjadi isteri kepada saya.

1)Pertama dia bersama VVIP di Hotel Shengri La pada 29 November 2008. Dia menyundal satelah tiga jam, dia hantar sms alasan dia bagi tetamu yang ditunggu tak sampai lagi. Tapi bila aku tanya KD kat Hotel tersebut dia kata VVIP tersebut dah lama balik ke Hotel.

2)Lepas sebulan 29 Disember 2008 dia di Hotel J W Marriot, Bukit Bintang dengan Jantan bernama Dahlan dari Sarawak. Aku tahu pun satelah seminggu dari tarikh tersebut. Malam tu dia kata dia ada shoting drama tamil. rupanya dia menyundal.
Tapi dia masih bersumpah dia tak buat apa2. Bila aku tanya jantan 2, dia kata awak tanyalah isteri awak. Lepas tu baru dia ke Karaoke dia bawak kawan2 dia. Supaya konon nya yang dia menyundal tak dicerita yang dia ke karaoke saja jadi cerita.

3)Dan yang ketiga Dia ke Jakarta, Indonesia. Pada 15 Julai 2009. Dia kata keluar dengan kawan dia ke jakarta urusan belajar berniaga.tapi bila diperiksa di Imigresen nama dia ada tapi nama kawan dia tak ada. Dan akhir sekali tiket nya di taja oleh seseorang.Cukup! aku tak mahu jadi jantan dayus. Tak masuk syurga kata Tuhan jantan dayus ni.
Walaupun dia sering menafikan tentang perbuatan nya itu, dengan bersumpah Qur'an, semua itu tidak menjadi kudis dalam hidup nya.

MENIPU, PENIPU DAN BERLAKON itu adalah sudah mejadi sebahagian dalam hidup dia. kerana dia telah dipilih oleh syaitan, bila iblis janji pada tuhan.

Sinopsis Drama saya akan datang. Kalau ada masa komen ya.


oleh
lokgha.

No comments: